Politica de confidentialitate Printoteca

Prezenta politica de confidențialitate (”Politica”) explică modul în care Printoteca (WE ARE MONO SRL) colectează, utilizează și gestionează informațiile tale cu caracter personal. Printoteca se angajează să îți respecte și protejeze confidențialitatea. Citește prezenta politică pentru a intelege de ce si cum colectam datele de la tine si cum vor fi utilizate.

În cazul în care dorești sa ne contactezi cu privire la datele tale cu caracter personal ne poti scrie la hello@printoteca.ro.

Cum si cand colectam date cu caracter personal?

Colectăm informații cu caracter personal atunci camd acestea sunt relevante pentru nevoile tale de consumator sau pentru Printoteca (atunci cand cumperi produse, cand iti creezi un cont pe platforma noastra de vanzari, cand accesezi serviciul de suport clienti, cand te abonezi la newsletter etc.) Toate informatiile tele cu caracter personal sunt obtinute direct de la tine atunci cand plasezi o comanda sau completezi un formular, fie ca interactionezi cu noi online sau într-unul dintre showroom-urile noastre.

Nu folosim datele tale cu caracter personal cu scop de marketing decat dacă avem acordul tau explicit in acest sens.

Ce informatii colectăm direct de la tine?

Categoriile uzuale de date pe care le colectam sunt: nume, adresa, varsta, limba, adresa de plata, adresa de livrare, informatii financiare și despre instrumentele de plata pe care le utilizezi, isroric de achizitii și alte informații pe care decizi în mod voluntar să ni le oferi.

Ce drepturi de confidentialitate ai?

  • Ai oricând dreptul,  în acord cu prevederile legale, să ne soliciti sa,:
  • Ai acces la informatiile tale cu caracter personal
  • Soliciti o copie a informatiilor cu caracter personal pe care le detinem
  • Soliciti stergerea informatiilor cu caracter personal
  • Soliciti corectarea datelor introduse gresit
  • Dreptul la portabilitate
  • Sa restrictionezi accesul nostru sau al terților (daca e cazul) la datele privind anumite procese sau in totalitate

Pentru a exercita oricare dintre drepturile de mai sus ne poti contacta la hello@printoteca.ro

Unde stocam datele?

Datele cu caracter personal colectate sunt stocate in medii sigure, find protejate de accesul, divulgarea, utilizarea, modificarea sau distrugerea neautorizata.

Datele sunt stocate in sistemele IT Printoteca, dar și pe hartie, atunci cand natura documentelor impune asta.

Printoteca distribuie datele mele tertilor?

Protecţia confidenţialităţii tale este importantă pentru Printoteca, prin urmare, nu vom distribui niciodată informaţiile tale cu caracter personal unui terţ în alte scopuri decât cele descrise în prezenta Politică și cele prevăzute de lege.

Orice transfer de date se face în concordanță cu legislația din România și legislația UE.

Pe lângă cele de mai sus, putem transmite informaţiile tale cu caracter personal partenerilor noştri de încredere din afara Printoteca, care întreţin sistemele IT ale Printoteca, sau îţi furnizează servicii în numele Printoteca. De exemplu, în scopuri de marketing, finanţare, publicitate, prelucrarea plăţii, livrare sau alte servicii online si offline. Cu toate acestea, aceşti furnizori de servicii trebuie, conform contractelor relevante, să folosească datele care le sunt încredinţate numai lor în conformitate cu liniile directoare ale Printoteca şi în scopul pe care îl specificăm în mod strict. Îi obligăm, de asemenea, să protejeze în mod adecvat datele tale şi să le păstreze secrete.

În unele cazuri, datele tale pot fi prelucrate în afara Uniunii Europene de către partenerii noştri care furnizează servicii în numele sau pentru Printoteca, de exemplu în cazul livrărilor internaționale. Contractele încheiate cu aceste entităţi, însă, îi obligă să trateze datele tale cu măsuri de securitate speciale, în conformitate cu reglementările în vigoare din statele membre ale Uniunii Europene.

Timpul de stocare al datelor

Datele cu caracter personal sunt stocate de Printoteca atata vreme cat sunt necesare scopului pentru care au fost furnizate.

Pentru ce folosim datele tale cu caracter personal?

Folosim datele tale într-o variatate de moduri diferite, în principal pentru îndeplinirea obligațiilor contractuale pe care Printoteca le are fata de tine și pentru imbunatatirea experientei tale de cumparare.

  • Preluare, prelucrare comenzi si prestare servicii
  • Funizarea de informatii comerciale ca urmare a acordului tau expres
  • Serviciul de relatii cu clientii
  • Utilizarea site-ului web Printoteca
  • Cookie-uri
  • Marketing
  • Facturare
  • Campanii de recrutare
  • Ateliere, evenimente

Alte situații- cu respactarea optiunilor tale exprese si a legislatiei în vigoare

Prezenta politică poate suferi actualizari. Orice modificare va fi prezentată pe această pagină web.

 

Termeni și condiții generale pentru utilizarea marketplace-ului Printoteca

Prezentul document stabilește drepturile și obligațiile care reies din utilizarea site-ului Printoteca ca Partener. Acești Termeni și Condiții se aplică pentru utilizarea următoarele servicii: Marketplace Magazin de partener

Dacă dorești să utilizezi oricare dintre aceste servicii, trebuie sa agreezi următoarele:

Definiții

”Produse” - produsele puse la dispoziție de Printoteca și Partener pentru a fi vândute către terți

”Design-uri” - materialele grafice dispuse vizual pe produse

”Produse comisionate”- sunt produsele rezultate din produsele vândute de Printoteca și designurile puse la dispoziție de Partener.

”Marketplace-ul Printoteca” este spațiul virtual unde sunt puse la vânzare produsele din portofoliul Printoteca, personalizate cu designul pus la dispoziție de parteneri, cu scopul de a fi vândute către terți atât prin platforma noastră de vânzări, cât și prin platforme afiliate.

”Magazin de partener” este un magazin online pus la dispozitie în spațiul virtual al Printoteca, care poate fi folosit ca atare sau poate fi integrat cu un site propriu. Totalitatea magazinelor partenere compune Marketplace-ul Printoteca.

”Partener” contul cu drepturi specifice care permite realizarea unui Magazin de partener Pe baza vânzărilor realizate în Magazinul de partener, partenerul primește un comision.

O vânzare realizată se referă la: O achiziție realizată efectiv de un terț, o achiziție plătită care nu a fost returnată în termen de 14 zile (produsul solicitat a fost trimis către clientul final și comanda nu a fost anulată de către client conform prevederilor legale sau politicii noastre de retururi)

Cum devii Partener Printoteca?

Deschizi un cont de partener. Pentru a putea încărca produse în Marketplace și pentru a configura un magazin propriu, trebuie să completezi formularul de înregistrare în întregime, să îl trimiți către noi și să fii de acord cu Termenii și Condițiile. Ești partener imediat ce ai contul activat și designul publicat pe site. Ne rezervăm dreptul de a refuza activarea conturilor de partener care nu corespund principiilor noastre etice sau profesionale. Ești direct responsabil de contul tău de partener, în consecință este obligația ta ca toate informațiile furnizate să fie complete și corecte și să le actualizezi în cazul în care se schimbă. Asta include în mod specific informațiile tale personale, plată și remunerație și modul în care remunerația este taxată. De asemenea este necesară o adresă de e-mail valabilă cu ajutorul căreia să putem comunica. Înainte de a trimite formularul de înregistrare, trebuie să verifici corectitudinea informațiilor introduse și să le corectezi dacă este cazul. Dacă există motive obiective pentru care să credem că datele furnizate sunt false sau incorecte, ne rezervăm dreptul de a suspenda plățile până la clarificarea situației. Acolo unde este necesar, anumite date ale tale vor fi făcute accesibile publicului, de exemplu în informațiile legale ale Magazinului tău de partener. Dacă un cont de partener nu realizează vânzări timp de 12 luni și nici nu apar actualizări ale materialelor grafice încărcate, ne rezervăm dreptul de a suspenda activitatea contului.

Relația cu clientul

Printoteca este responsabilă în întregime de relația cu clientul, asta însemnă că te poți concentra pe procesul creativ. Mai exact, noi ne ocupăm de producție, livrare și relația cu clienții. Din acest motiv, ne rezervăm dreptul de a refuza comenzile care încalcă cerințele noastre tehnice și politica noastră organizațională sau dacă avem suspiciunea că anumite comenzi încalcă prevederi legale în vigoare.

Contul tău de Partener

Stocăm în contul tău datele și conținutul furnizate de tine și setările alese de tine pentru Magazinul tău de partener și Marketplace. Poți vizualiza toate aceste informații accesând contul tău de partener. În contul tău de partener poți vizualiza evoluția vânzărilor realizate și a comisioanelor. Nu oferi altor persoane datele de acces în contul tău de partener. Dacă ai suspiciunea că o persoană străina ar putea avea acces la contul tău, te rugăm să ne comunici asta în cel mai scurt timp pentru a schimba setările de acces. Te vom ține la curent periodic cu ajutorul unui newsletter destinat exclusiv partenerilor, de la care te poți oricând dezabona (însă vei continua să primești strict informații contractuale). Partenerul poate avea următorul statut: persoana fizică, persoană juridică (PFA, SRL sau ONG). Nu poți transfera contul tău de partener sau beneficiile incluse unei alte entități.

Conținutul din contul tău de partener

Conținutul pe care îl încarci pe site-ul Printoteca: design-uri pentru produse, texte, logo-uri etc. sunt în totalitate proprietatea ta și porți responsabilitatea pentru ele. Dacă avem suspiciunea că ele încalcă legea sau aduc vreun prejudiciu unui terț ne rezervăm dreptul de a bloca plata comisioanelor până la clarificarea situației, de a elimina conținutul de pe site sau de a oferi informații către terți (implicit autorităților) cu privire la modul în care conținutul încărcat de tine pe Printoteca a fost utilizat (momentul încărcării, calitățile documentelor, distribuția produselor, canalele de vanzare etc.). Dacă încălcarea legii sau prejudicierea unui terț este demonstrată, vei suporta plata daunelor provocate atât pentru Printoteca cât și pentru partea prejudiciată. Printoteca nu are drept de proprietate asupra conținutului tău și nu are dreptul de a comercializa produse care conțin designul tău altfel decât în condițiile agreate în prezentul contract.

Marketplace-ul Printoteca

Marketplace-ul Printoteca reprezintă un spațiu de vânzare online destinat comunității creative, cu scopul de a promova și vinde produse din portofoliul Printoteca imprimate cu grafică pusă la dispoziție de către designeri. În Marketplace, fiecare artist are posibilitatea de a-și crea în mod gratuit propriul magazin virtual, pe care și-l poate personaliza în limitele permise de platformă. Publicul larg are acces atât la Marketplace în întregime, cât și la magazinele individuale ale Partenerilor. Pentru ca designurile tale să fie ușor de găsit în marketplace, te rugăm să realizezi descrieri cât mai specifice pentru ele. Designurile încărcate de tine în Marketplace pot fi folosite de Printoteca în campaniile de promovare ale canelelor de vânzare (inclusiv campanii cu produse oferite cu titlu gratuit), însă nu avem obligația de a le promova. Avem dreptul de a opri publicarea graficii sau textelor de descriere pe anumite canale de vânzări sau eliminarea lor de pe platformă, dacă avem suspiciunea că vânzarea lor aduce prejudicii vreunui terț.

Comisionul tău de partener

Design-urile încărcate de tine pe produse generează un nou preț de vânzare pentru acestea, mai mare, care include comisionul tău. În momentul în care ai o vânzare realizată pentru unul dintre produsele tale de pe platformă, vei vizualiza în contul tău de partener valoarea comisionului pe care trebuie să îl încasezi. Acesta se calculează folosind formula: preț final de vânzare- taxe (TVA)- cost producție (echivalent cu costul produselor disponibile în magazinul de configurare produse fără TVA). În situația în care livrăm către țări cu un alt regim TVA, pot apărea mici modificări ale prețului și, implicit, ale comisionului. În termen de 15-30 zile de la încheierea lunii anterioare și dacă valoarea comisionului de încasat atinge pragul minim (100 lei/20 euro), se va vira în contul indicat comisionul aferent vânzărilor finalizate în cursul lunii anterioare. Plata se va realiza fie într-un cont de lei, fie într-un cont de euro deschis pe numele Partenerului. În situația în care datele de plată furnizate sunt incorecte, vei suporta orice cost generat de transferul bancar realizat greșit. În situația în care statutul partenerului permite emiterea de facturi, comisionul va fi virat ulterior emiterii facturii de către partener între zilele 1 si 15 corespunzator comisionului din vânzări încheiate în luna precedentă. În această situație nu există plafon minim pentru realizarea plății. Plățile pentru Parteneri externi se vor face în acord cu legislația fiscala din România. Partenerii externi vor încasa remunerația fără TVA, în măsura în care au un cod de TVA valid. Comisionul poate fi convertit în credit pentru realizarea de achiziții pe site, Partenerul având obligația de a face o solicitare expresă în acest sens.

Durata contractului

Prezentul contract este valabil o perioadă nedefinită și poate fi întrerupt unilateral oricând. Închiderea contului de partener echivalează cu încheierea contractului. La momentul încheierii contractului, orice sumă rămasă neachitată între părți va fi achitată în termen de cel mult 60 de zile. Prevederi finale Prezentul contract poate fi modificat doar din perfectiva noilor funcționalități care vor fi dezvoltate pe site-ul Printoteca, fără a diminua cuantumul comisioanelor de Partener de încasat până la momentul modificării. Orice modificare a condițiilor contractuale, va fi anunțată pe e-mail, Partenerul având opțiunea de a întrerupe contractul oricând.