Termeni și condiții

Termenii și condițiile noastre sunt conforme cu legislația UE și sunt concepute pentru a se asigura că clienții noștri pot face cumpărături cu ușurință și cu încredere prin pod.­printoteca.­ro

Acești termeni și condiții se aplică numai vânzărilor de pe site-uri web.

Acest document stă la baza utilizării site-ului și serviciilor Printoteca, inclusiv comenzile efectuate sau procesate în legătură cu site-ul și serviciile Printoteca, dar și articolele și grupurile de discuții pe care Printoteca le pune la dispoziție.

Dumneavoastră, vizitatorul acestui site în calitate de cumpărător și noi WE ARE MONO SRL, companie specializată în servicii de tipărire personalizate, la cerere (pe baza comenzii), tipărire comercială, vânzare de produse tipărite și servicii conexe (entitate care există sub marca „Printoteca”) suntem părți la acest contract.

Dacă alegeți să colaborați cu noi pentru alte servicii, cum ar fi deschiderea propriului magazin pentru a vinde produse personalizate, tipărite la cerere, vă rugăm să rețineți că se aplică și Termenii și condițiile pieței.

Nicio excepție de la aceste prevederi nu este valabilă fără acordul scris al Printoteca.

Printoteca își rezervă dreptul de a actualiza conținutul Termenilor și Condițiilor. Toți utilizatorii vor fi invitați să citească documentul și să accepte conținutul acestuia atunci când plasează o nouă comandă. Dacă nu sunteți de acord cu conținutul Termenilor și Condițiilor, trebuie să încetați să utilizați site-ul și serviciile Printoteca.
Brandul Printoteca și platforma de vânzări pod.­printoteca.­ro sunt deținute de SC WE ARE MONO SRL, J40/9970/2016, RO 34702336, cu sediul în București, Sector 1, Schitu Măgureanu 17.

Prețuri

Toate prețurile sunt exprimate în lei și includ TVA și includ taxele de ambalare și livrare la orice adresă din UE. Orice excepție va fi marcată clar pe site-ul web, acolo unde este cazul. Prețurile pot fi modificate fără notificare, dar vom modifica prețul numai după ce vă confirmăm comanda, dacă este în beneficiul dumneavoastră.

Clienții străini

În timp ce acest site web este conceput pentru clienții din UE, suntem deschisi clienților din alte țări. Prețurile includ taxa de vânzare RO (TVA), în prezent la 19%, care este posibil să nu fie plătită de clienții străini; cu toate acestea, de obicei se vor aplica taxe suplimentare de livrare. Vă rugăm să ne contactați și vom face tot posibilul pentru a vă ajuta.

Plată

Puteți plăti cu orice card de credit sau de debit major dacă comandați online sau prin e-mail. Vă rugăm să nu trimiteți bani prin poștă sau curierat. Dacă alegeți să plătiți cu cardul de credit/debit, vă vom debita cardul numai la expedierea mărfurilor.

Dispo­nibi­litatea produsului

Este posibil ca articolele afișate pe acest site să nu fie întotdeauna în stoc. Dacă oricare dintre articolele alese de dvs. nu este în stoc, veți fi informat cu privire la cea mai bună estimare a disponibilităț­ii și a datei de livrare în momentul plasării comenzii. Vă rugăm să rețineți că indicarea acestor date este doar o estimare, poate fi supusă modificării fără notificare și nu constituie o obligație contractuală a Printoteca de a furniza bunuri până la o anumită dată. Cu toate acestea, dacă dispo­nibi­litatea este întârziată nejustificat, vom depune toate eforturile noastre pentru a vă ține la curent.

Imagini și descrieri ale produselor

Vă rugăm să rețineți că culoarea imaginilor afișate pe acest site web poate fi afectată de tehnologia utilizată pentru a le accesa. În timp ce facem tot posibilul pentru a reproduce cu fidelitate culorile, pot apărea unele variații.

Acceptarea comenzilor și securitatea

Când plasați o comandă, fie online, fie prin e-mail, o vom trata ca pe o ofertă de cumpărare. Dacă vă acceptăm comanda, vă vom trimite un e-mail de confirmare cu numărul comenzii dvs., moment în care încheiem un contract legal cu dumneavoastră. Cu toate acestea, vom avea dreptul să refuzăm să acceptăm comanda dumneavoastră dacă considerăm că este necesar, caz în care vă vom trimite un e-mail cât mai curând posibil pentru a vă informa.

Când primiți confirmarea prin e-mail, veți avea ocazia să verificați detaliile și să corectați eventualele erori.

Pentru a decide dacă vă acceptăm comanda, putem folosi informațiile pe care ni le-ați furnizat sau pe care le deținem deja despre dvs. sau pe care le primim din orice anchetă pe care o putem face cu diverse agenții, pentru a vă confirma identitatea. Acest lucru ne ajută să vă protejăm pe dumneavoastră și pe noi de tranzacțiile frauduloase. Dacă vă refuzăm oferta din motive de securitate, vă putem contacta pentru a căuta o metodă alternativă de plată sau pentru a vă sfătui să vizitați unul dintre magazinele noastre.

Livrare

Cu excepția cazurilor specificate în mod specific, prețurile includ livrarea numai în UE continentală. Cu toate acestea, salutăm întrebările din altă parte și vă rugăm să ne contactați prin e-mail sau prin telefon, în aceste cazuri, pentru costurile de expediere în alte locații.

Livrările noastre în UE continentală sunt contractate cu transportatori externi care livrează de luni până vineri (cu excepția sărbătorilor legale) între orele 8:30 și 17:30. Este disponibilă o livrare premium sâmbătă AM (9:00 AM până la prânz), la un cost suplimentar per livrare; daca ai nevoie de acest serviciu, acesta trebuie specificat in momentul comenzii. Livrările de seară și duminică nu sunt disponibile.

Vă vom informa prin e-mail sau telefon cu cel puțin 48 de ore înainte de expediere cu privire la data estimată a livrării. Regretăm că noi

Termeni și condiții generale pentru utilizarea marketplace-ului Printoteca

Prezentul document stabilește drepturile și obligațiile care reies din utilizarea site-ului Printoteca ca Vendor în Marketplace și completează Termienii și condițiile generale de utilizare aplatformei Printoteca.

Acești Termeni și Condiții se aplică pentru utilizarea următoarele servicii:

  • Marketplace

  • Magazin de vendor

Solicitarea deschiderii unui cont de marketplace 

Dacă dorești să utilizezi oricare dintre aceste servicii, trebuie sa agreezi următoarele:

Definiții

”Produse” - produsele puse la dispoziție de Printoteca și Vendor pentru a fi vândute către terți

”Design-uri” - materialele grafice dispuse vizual pe produse

”Produse comisionate”- sunt produsele rezultate din produsele vândute de Printoteca și designurile puse la dispoziție de Vendor.

”Marketplace-ul Printoteca” este spațiul virtual unde sunt puse la vânzare produsele din portofoliul Printoteca, personalizate cu designul pus la dispoziție de vendori, cu scopul de a fi vândute către terți atât prin platforma noastră de vânzări, cât și prin platforme afiliate.

”Magazin de vendor” este un magazin online pus la dispoziție în spațiul virtual al Printoteca. Totalitatea magazinelor partenere compune Marketplace-ul Printoteca.

”Vendor” contul cu drepturi specifice care permite realizarea unui Magazin de vendor.

Pe baza vânzărilor realizate în Magazinul de vendor, vendorul primește un comision. O vânzare realizată se referă la:

  • O achiziție realizată efectiv de un terț

  • O achiziție plătită care nu a fost returnată în termen de 14 zile

  • Produsul solicitat a fost trimis către clientul final

  • Comanda nu a fost anulată de către client conform prevederilor legale sau politicii noastre de retururi

Cum devii Vendor Printoteca?

Soliciți deschiderea unui cont de vendor și treci prin procesul de evaluare. Pentru a putea încărca produse în Marketplace și pentru a configura un magazin propriu, trebuie să completezi formularul de înregistrare în întregime, să îl trimiți către noi și să fii de acord cu Regulamentul de Marketplace și Termenii și Condițiile. Ești Vendorimediat ce ai contul activat și designul publicat pe site. Ne rezervăm dreptul de a refuza activarea conturilor de vendor care nu corespund principiilor noastre etice sau profesionale.

Ești direct responsabil de contul tău de vendor, în consecință este obligația ta ca toate informațiile furnizate să fie complete și corecte și să le actualizezi în cazul în care se schimbă. Asta include în mod specific informațiile tale personale, plată și remunerație și modul în care remunerația este taxată. De asemenea este necesară o adresă de e-mail valabilă cu ajutorul căreia să putem comunica. Înainte de a trimite formularul de înregistrare, trebuie să verifici corectitudinea informațiilor introduse și să le corectezi dacă este cazul. Dacă există motive obiective pentru care să credem că datele furnizate sunt false sau incorecte, ne rezervăm dreptul de a suspenda plățile până la clarificarea situației. Acolo unde este necesar, anumite date ale tale vor fi făcute accesibile publicului, de exemplu în informațiile legale ale Magazinului tău de vendor.

Dacă un cont de vendor nu realizează vânzări timp de 12 luni și nici nu apar actualizări ale materialelor grafice încărcate, ne rezervăm dreptul de a suspenda activitatea contului.

Relația cu clientul

Printoteca este responsabilă în întregime de relația cu clientul, asta însemnă că te poți concentra pe procesul creativ.

Mai exact, noi ne ocupăm de producție, livrare și relația cu clienții. Din acest motiv, ne rezervăm dreptul de a refuza comenzile care încalcă cerințele noastre tehnice și politica noastră organizațională sau dacă avem suspiciunea că anumite comenzi încalcă prevederi legale în vigoare.

Contul tău de Vendor

Stocăm în contul tău datele și conținutul furnizate de tine și setările alese de tine pentru Magazinul tău de vendor și Marketplace. Poți vizualiza toate aceste informații accesând contul tău de Vendor.

În contul tău de vendor poți vizualiza evoluția vânzărilor realizate și a comisioanelor.

Nu oferi altor persoane datele de acces în contul tău Printoteca. Dacă ai suspiciunea că o persoană străină ar putea avea acces la contul tău, te rugăm să ne comunici asta în cel mai scurt timp pentru a schimba setările de acces. Te vom ține la curent periodic cu ajutorul unui newsletter destinat exclusiv vendorilor, de la care te poți oricând dezabona (însă vei continua să primești strict informații contractuale).

Vendorul poate avea următorul statut: persoana fizică, persoană juridică (PFA, SRL sau ONG).

Nu poți transfera contul tău de vendor sau beneficiile incluse unei alte entități.

Conținutul din contul tău de Vendor

Orice încălcare a Regulamentului de Marketplace duce la suspendarea contului. Asigură-te că încarci conținutul corect, iar dacă nu ești sigur, poți cere feed-back pe hello@printoteca.ro

Conținutul pe care îl încarci pe site-ul Printoteca: design-uri pentru produse, texte, logo-uri etc. sunt în totalitate proprietatea ta și porți respon­sabi­litatea pentru ele. Dacă avem suspiciunea că ele încalcă legea sau aduc vreun prejudiciu unui terț ne rezervăm dreptul de a bloca plata comisioanelor până la clarificarea situației, de a elimina conținutul de pe site sau de a oferi informații către terți (implicit autorităților) cu privire la modul în care conținutul încărcat de tine pe Printoteca a fost utilizat (momentul încărcării, calitățile documentelor,­  distribuția produselor, canalele de vanzare etc.). Dacă încălcarea legii sau prejudicierea unui terț este demonstrată, vei suporta plata daunelor provocate atât pentru Printoteca cât și pentru partea prejudiciată.

Printoteca nu are drept de proprietate asupra conținutului tău și nu are dreptul de a comercializa produse care conțin designul tău altfel decât în condițiile agreate în prezentul contract.

Marketplace-ul Printoteca

Marketplace-ul Printoteca reprezintă un spațiu de vânzare online destinat comunității creative, cu scopul de a promova și vinde produse din portofoliul Printoteca imprimate cu grafică pusă la dispoziție de către designeri. În Marketplace, fiecare artist are posibilitatea de a-și crea în mod gratuit propriul magazin virtual, pe care și-l poate personaliza în limitele permise de platformă.

Publicul larg are acces atât la Marketplace în întregime, cât și la magazinele individuale ale Vendorilor. Pentru ca designurile tale să fie ușor de găsit în marketplace, te rugăm să realizezi descrieri cât mai specifice pentru ele.

Designurile încărcate de tine în Marketplace pot fi folosite de Printoteca în campaniile de promovare ale canalelor de vânzare (inclusiv campanii cu produse oferite cu titlu gratuit), însă nu avem obligația de a le promova. 

Ne rezervăm dreptul de a opri publicarea graficii sau textelor de descriere pe anumite canale de vânzări sau eliminarea lor de pe platformă, dacă avem suspiciunea că vânzarea lor aduce prejudicii vreunui terț. 

Comisionul tău de vendor

Design-urile încărcate de tine pe produse generează un nou preț de vânzare pentru acestea, mai mare, care include comisionul tău. În momentul în care ai o vânzare realizată pentru unul dintre produsele tale de pe platformă, vei vizualiza în contul tău de vendor valoarea comisionului pe care trebuie să îl încasezi. Acesta se calculează folosind formula: preț final de vânzare- taxe (TVA)- cost producție (echivalent cu costul produselor disponibile în magazinul de configurare produse fără TVA). Comisionul se plătește cu respectarea legislației fiscale în vigoare. Ai în vedere că vom opri la sursă taxele impuse de lege.

În situația în care livrăm către țări cu un alt regim TVA, pot apărea mici modificări ale prețului și, implicit, ale comisionului.

În termen de 15 zile de la încheierea lunii anterioare și dacă valoarea comisionului de încasat atinge pragul minim (100 lei/20 euro), se va vira în contul indicat comisionul aferent vânzărilor finalizate în cursul lunii anterioare. Plata se va realiza fie într-un cont de lei, fie într-un cont de euro deschis pe numele Vendorului. În situația în care datele de plată furnizate sunt incorecte, vei suporta orice cost generat de transferul bancar realizat greșit.

În situația în care statutul vendorului permite emiterea de facturi, comisionul va fi virat ulterior emiterii facturii de către vendor între zilele 1 și 15 corespunzător comisionului din vânzări încheiate în luna precedentă. În această situație nu există plafon minim pentru realizarea plății.

Plățile pentru vendorii externi se vor face în acord cu legislația fiscală din România. Vendorii externi vor încasa remunerația fără TVA, în măsura în care au un cod de TVA valid.

Comisionul poate fi convertit în credit pentru realizarea de achiziții pe site.

Durata contractului

Prezentul contract este valabil o perioadă nedefinită și poate fi întrerupt unilateral oricând. Închiderea contului de vendor echivalează cu încheierea contractului. La momentul încheierii contractului, orice sumă rămasă neachitată între părți va fi achitată în termen de cel mult 60 de zile.

Prevederi finale

Prezentul contract poate fi modificat doar din perspectiva noilor funcționalități care vor fi dezvoltate pe site-ul Printoteca, fără a diminua cuantumul comisioanelor de Vendor de încasat până la momentul modificării. Orice modificare a condițiilor contractuale, va fi anunțată pe e-mail, Vendorul având opțiunea de a întrerupe contractul oricând.